*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

19 Μαρτίου

Το «πικρό» αντίο του Κώστα Σπυριάδη στο fb-Με ένα πανό τον αποχαιρέτισαν στο ΚΥΤΑΡΡΟ

19 Μαρτίου

 

Ως κεραυνός εν αιθρία έπεσε στην τοπική κοινωνία η απόφαση του δημοφιλούς d.j. Κώστα Σπυριάδη που πρόσφατα μάλιστα παντρεύτηκε, να «ξενιτευτεί» και ν΄ αφήσει το Ελληνάδικο ΚΥΤΤΑΡΟ και όλους τους φίλους του που λάτρεψαν την ελληνική φοβερή μουσική που έπαιζε…
Μάλιστα  το βράδυ της Κυριακής, ο Κώστας Σπυριάδης στο ΚΥΤΤΑΡΟ διοργάνωσει και το αποχαιρετιστήριο πάρτι του με το προσωπικό να έχει αναρτήσει κι ένα...πανό απο πίσω του και να του εύχεται καλό ταξίδι....
Ιδού τι ανέφερε το συγκινητικό μήνυμά του στο fb αλλά και η απάντηση του εκδότη μας Πάνου Παπαδόπουλου.
Αγαπητοι φιλοι και φιλες θα ηθελα να σας ενημερωσω οτι για επαγγελματικους και οικογενειακους λογους μετακομιζω στο εξωτερικο.Αυτο σημαινει οτι μετα απο 22 χρονια εργασιας ως dj αποφασισα να τελειωσω το επαγγελματικο μου ταξιδι. Ημουν πολυ τυχερος που μεσω της δουλειας μου εκανα εκατονταδες φιλους.Ευχαριστω ολους εσας καθως και τις επιχειρησεις που επελεξαν και εμπιστευτηκαν τη δουλεια μου.Ευχομαι σε ολους ο θεος να εχει καλα εσας και τις οικογενειες σας.Ενα μεγαλο ευχαριστω στο ελληναδικο Κυτταρο οπου εργαστηκα τα τελευταια 7 χρονια,στον Τακη και τη Λενα.Αποψε Κυριακη θα ειναι η τελευταια μερα μου στο ελληναδικο Κυτταρο,και θα ειναι και το αποχαιρετιστήριο μου παρτυ.Θα χαρω πολυ να δω απο κοντα ολους τους φιλους μου.Και παλι ευχαριστω απο την καρδια μου για τη στηριξη.

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Λυπάμαι πολύ Κώστα που φεύγεις, γιατί ήσουν ένας καλός και σεμνός φίλος, άριστος στη δουλειά σου και δεν σου λέω αντίο, αλλά καλή επιστροφή....Πρόσφερες πολλά στη Ξάνθη κι είσαι ένα κομμάτι απο τις αναμνήσεις πολλών απο μας...Καλό ταξίδι Κώστα Σπυριάδη και να υλοποιηθούν όλα τα όνειρά σου, ώστε να επιστρέψεις στη Ξάνθη πιο ονειροπόλος, πιο δημιουργικός και με μεγαλύτερες επιτυχίες....
Πάνος Παπαδόπουλος

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »