*Το κανάλι του πολίτη που αισθάνεται ελεύθερος

25 Μαρτίου

Δεν είναι όλα… μαύρα! Οι ΚΕΕΡΦΑ δεν θα καταγγείλουν τους αντιεξουσιαστές που μπήκαν στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ...

25 Μαρτίου
*Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, επειδή δεν «λύσανε» πανελληνίως την αθώωση των εμπλεκομένων στην υπόθεση της Μονής Βατοπεδίου Κυριάκος, Φώφη και Σταύρος… και δεν κοιμούνται όλη νύχτα!
Ανέλαβαν τα εδώ κομματικά γραφεία (τους) να βγάλουν το «φίδι» από την «τρύπα»…; Βρίζοντας ο ένας τον άλλον;
……
*Και για να πω και το προσωπικό μου παράπονο… Και μένα μου κακοφάνηκε πως δεν βρήκαν δόλο οι δικαστές στους Εφραίμ και Αρσένιο και τους ΑΘΩΩΣΑ, ενώ αντίθετα κάθε φορά που πάω εγώ κατηγορούμενος, μόνο… ΔΟΛΟ (!) βλέπουν στα δημοσιεύματά μου, αλλά τι να κάνουμε; Μήπως κι ο Τσέπελης όταν πήγαινε κατηγορούμενος, με το ίδιο αιτιολογικό δεν τον αθώωναν;
-Στην άλλη μου ζωή λοιπόν δεν θα γίνω απλός δημοσιογράφος αλλά… δημοσιογράφος-μοναχός ή δημοσιογράφος-Τσέπελης!
(σ.σ. Μόνο που σαν δημοσιογράφος-μοναχός εγώ για καφέ στο Mikel θα προσκαλώ τον Διαμαντή Σκουλαρίκη…κι όχι την σύζυγο! Από άλλη συνταγή είμαι εγώ….)
……
*Μάλλον θα κατάλαβαν στη Νομαρχιακή του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης ότι χωρίς την κοινωνία και μόνο με τον Ανταμπούφη να υπογράφει πλέον δημοτικός σύμβουλος - γραμματέας του δημοτικού συμβουλίου δεν γίνεται τίποτα…
Και γι’ αυτό άρχισαν τις έξω βόλτες και θυμήθηκαν τα..…παλιά τους, πριν γίνουν κυβέρνηση!
….
*Αυτόπτης μάρτυς μου είπε λοιπόν ότι τη βραδιά των εγκαινίων της 5ης Πανελλήνιας έκθεσης του ΕΒΕ Ξάνθης, ο σύντροφος γραμματέας του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης Γιώργος Χατζηθεοδώρου θα έκανε τουλάχιστον 20-30… χειραψίες! Μια από αυτές μάλιστα ήταν με τον Πρόεδρο του ΕΒΕ Ξάνθης…
Τυχαίο; Δεν νομίζω…
……
*Και μια καταγγελία από τον εκθέτη Παράσχο Ευστρατίου ο οποίος μου παραπονέθηκε ότι «από τα περίπτερα της έκθεσης μπορεί να πέρασε πολύς κόσμος, αλλά δεν πέρασε ούτε ένας Δήμαρχος…».
-Το ερώτημα είναι βέβαια και πόσοι Δήμαρχοι πήγαν στην έκθεση… Κι αυτό προς το παρόν αποτελεί μυστήριο, διότι εγώ είδα μόνο τον Δήμαρχο Μπάμπη, ο δε Σπύρος Γαλανόπουλος μου το ξεκαθάρισε ότι «εκπροσωπεί» μόνο τον εαυτό του και κανέναν Τσιτιρίδη πλέον…
……
*Μπροστάρισσα χθες στην πορεία των οπαδών του Σώρρα στη Ξάνθη η Ελένη Κίτσου. Αυτή είχε το γενικό πρόσταγμα όπως μαθαίνω……
Μόνο που όταν έβλεπε δημοσιογράφο με κάμερα ή φωτογραφική μηχανή, σε χρόνο ρεκόρ πήγαινε πίσω και κρύβονταν ανάμεσα στους συντρόφους της…Why;
……
*Ευτυχώς δεν τους πήραν χαμπάρι οι antifa γιατί φαντάζεστε τι θα γίνονταν αν διασταυρώνονταν οι πορείες τους στην κεντρική πλατεία Αρχαιοελληνιστές και antifa
……
*Ερώτημα κρίσεως που μου έθεσε ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΟΣ μη αριστερός αναγνώστης…
-Οι ΚΕΕΡΦΑ δεν θα καταγγείλουν τους αντιεξουσιαστές που μπήκαν στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ και τους γέμισαν όλους μπογιές και χρώματα;
-Γιατί ρωτάς εμένα βρε ξύπνιε και δεν ρωτάς το…DEB;
……
*Κάντε γκάλοπ έτσι για την πλάκα σας, στη κεντρική πλατεία της πόλης και ρωτήστε κάθε διερχόμενο…
-Τι εστί πολιτικός φορέας… ΔΗ.ΣΥ;!
Αμφιβάλω αν θα ξέρει κάποιος να σας απαντήσει… Αλλά αυτοί εκεί!
-Στέλνουν που στέλνουν τις ανακοινώσεις του στα ΜΜΕ… Γιατί δεν στέλνουν και «διερμηνείς» και κρατάν στο σκοτάδι τον κόσμο;
……
*Έγραψε για παράδειγμα η ανακοίνωση ότι, «Το Νομαρχιακό συμβούλιο του ΔΗ.ΣΥ κατήγγειλε τους βανδαλισμούς στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ Ξάνθης από τις κουκούλες λπ…
Ε, λοιπόν αμφιβάλω αν πλην των ιδίων των μελών, ξέρει κάποιος τρίτος, έστω ένα μέλος του ή τι εκπροσωπούν…

(σ.σ. Και εννοώ και αυτούς που είναι 24 ώρες το 24ωρο στο fb όπως ο  Πέτρος Ούτσης με τον κολλητό του Ανέστη Αντωνιάδη…).

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »